zoomin
zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

Windows 8 Enterprise N
Windows 8 Enterprise N

نسخه نهایی ویندوز ۸ که قرار است در ۵ آبان ماه بصورت رسمی منتشر شود،  تنها یک روز پس از ارائه آن به شرکای نرم‌افزاری مایکروسافت به بیرون درز کرد. همانطور که پیش‌تر اعلام کردیم مایکروسافت همواره نسخه نهایی سیستم‌عامل خود را پیش از انتشار عمومی در اختیار برخی از تولیدکنندگان قرار می‌دهد و همیشه چند روز پس از ارائه این نسخه، شاهد حضور آن در وب‌سایت‌های به‌اشتراک‌گذاری فایل هستیم. حالا نسخه نهایی ویندوز ۸ نیز به بیرون درز کرده است.

نسخه‌ای از ویندوز ۸ که به بیرون درز کرده، ویرایش "N" از سری Enterprise این سیستم‌‌عامل است که در آن نرم‌افزار Windows Media Player حذف شده است. مایکروسافت پس از فشارهای اتحادیه اروپا در سال ۲۰۰۴ برای جلوگیری از انحصارطلبی و امکان حذف و جایگزین نمودن میدیا پلیر ویندوز، مجبور به ارائه نسخه N شده است.حالا اگر شما هم قصد دارید ۲ ماه و نیم قبل از انتشار نسخه نهایی ویندوز ۸ آن را دانلود و برروی کامپیوتر خود نصب کنید، می‌توانید فایل Torrent آن را از این آدرس دریافت کنید. بدون شک این فایل در سایت‌های دیگری نیز آپلود خواهد شد اما ما فعلا آن را در Pirate Bay پیدا کرده‌ایم. اگر مکان قابل اعتماد دیگری را پیدا کردیم حتما در انتهای همین مقاله اعلام خواهیم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:14 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 171
بازدید ماه : 498
بازدید کل : 29230
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1